Coca de Llardons


Bon St. Joan a tothom, aquest any m'he decidit a provar la Coca de Llardons, bé una versió molt ràpida i fàcil. La coca autèntica de St. Joan s'haurà d'esperar l'any que bé que sembla bastant més complicada.

INGREDIENTS:
-massa de pasta brisa (feta o casolana).
-llardons de 150-200gr. (depén del que us agradin).
-sucre.
-1 ou.
-pinyons.


Ja veureu, és tan senzill. Jo vaig comprar la massa brisa o fullada ja feta.
Es tracta d'estirar-la que quedi un rectangle, que s'haurà de dividir en 3, sense tallar... així explicat és una mica liós, però amb la foto millor.


Trirureu bé els llardons i els barrejeu amb sucre. (La quantitat depén de "lo" dolços que sigueu).


Poseu la meitat d'aquesta barreja al rectangle del mitg, ho cobriu amb un dels rectangles de massa del costat.
Torneu a posar la barreja de llardons restant sobre del rectangle que heu tapat.


Torneu a tapar, passeu el corró pel damunt per aixafar-ho tot i ara l'unteu amb ou batut, sucre i pinyons pel damunt.



Jo vaig fer uns tallets al voltant amb un ganivet, així queda com més autèntica.


Al forn fins que veieu que la coca queda daurada i llesta per menjar.
Fàcil no!

Comentaris