L'Aina ja té 2 anys!!


La Rita ha quedat impressionada per l'aniversari de l'Aina, suposo que com que s'acosta el seu ja se'l va imaginant... cada dia ens diu: "pel meu aniversari voldré...". La última és una "pinayata" de la minnie, mentre només demani això crec que li podrem acceptar!!
Bé al que anem, ha sigut l'aniversari de l'Aina, que ha fet 2 anys aquest diumenge i li hem fet un "regalito".
Per fi m'he decidit a fer un tutorial de Made, una Hobo sack, com que l'any que bé l'Aina anirà a la guarderia li hem personalitzat, perquè ningú es confongui.



I a dins de la bosseta... sorpresa... un tutú!! De fet se l'ha posat i no se l'ha pas tret, bona senyal, sembla que li ha agradat!


Així que moltes felicitats Aina, i que en celebrem molt més tots junts!!!!

Comentaris

BIMOBEBE ha dit…
La teva petita em recorda al meu, que d'aquí a uns dies fa 4 anyets i tot ho vol com a regal per l'aniversari.
Moltes felicitats Aina.
SECUNDÀRIA A ha dit…
A l'Aina li va encantar el tutú, ja ho vas veure! I la bosseta és molt maca, ens anirà molt bé! De fet ahir ja la vaig estrenar per anar a la piscina i possar-hi els bolquers i el banyador de recanvi!
Gràcies pels regalitus guapa!!!