... i la bossa per guardar el mei també


Al final vaig tenir una mica més de temps i vaig decidir que una bossa on la Rita pogués guardar el seu mei estaria bé.
Tenim comprovat que les coses que tenen un espai específic on ser guardades li agraden més, ja sigui una bossa, una caixa... les cuida més i sap que després de fer-les servir s'han de tornar al seu lloc.
I com que li ha agafat el "tranquillo" a aquest tipus de bossetes no m'ho vaig ni pensar, ara ja vaig lleugerament més ràpid i això que aquesta és la segona que faig (la del concurs va ser la primera).
I molt satisfeta del resultat, que crec que una mica per casualitat, caça a la prefecció amb el mei, i la nansa per guardar-lo perfecte per deixar-lo a qualsevol penjador.
Segur que anireu veient més bosses d'aquestes!

Comentaris

Bet ha dit…
Txell, la bosseta és xulíssima i el mei tai molt bo... fa molt riure la Rita amb la nina penjada!! Segur que s'ho passa pipa!