La Rita ja té Mei-tai




Per fi m'he decidit a provar de fer un Mei-Tai, més ben dit un mini-mei, el pròxim ja serà mida gran!
Com que la meva filla per sortir a passejar em diu que ella no té motxilla per poder anar amb les nines, m'apareix amb un mocador i em diu que li lligui per poder-les portar, a davant... a darrera, allà on li vingui de gust.



I com veieu, passa revisió a davant del mirall, per comprovar que tot estigui correcte!

Per internet he trobat mil tutorials de com es fan i aprofitant que ha sigut el seu aniversari li hem regalat un Mei-Tai, o motxilla com diu ella.





He aprofitat un reste de roba que m'encanta, de fet tinc unes cortines a casa amb aquesta tela, i una de quadrets taronges per fer-lo reversible.




Les tires unes restes d'una coixinera, així que ha quedat un Mei força simpàtic i virolat, just el que volíem.
Primer no li va fer massa cas, però ara ja es veu que li agrada més i de tant en tant em diu que li posi la motxilla per sortir, com fem amb l'Albert.



El pròxim repte fer-ne un per mi i un altre que m'han encarregat!!!
Ja penjaré fotos un cop enllestit.

Comentaris

maria ha dit…
és una monada!!!
m'encanta!! ...
Irina ha dit…
es precios! i quina bona idea per promoure el mei-tai.
BIMOBEBE ha dit…
T'ha quedat preciós, que contenta deu estar la princesa.
Glòria DSN ha dit…
genial!!! que xulu, i el que mes m'agrada es el reciclatge! :D
La Rita ja podrà fardar!jeje
g-i-b-a ha dit…
es genial!!
jo potser m'animo a fer-ne un aviat... abans que arribi el peke!! ja us aniré demanant consell
ROSA ha dit…
ets una artista!!! em guardo la idea a les meves nenes aixó els encantarà. ara que jo amb la agulla...
Gràcies pels piropos, aoxò anima a fer més coses.
En breu m'agradaria posar a la venda més minimeis a la botigueta! A veure si tinc sort i temps per fer-ne més.
De moment me n'han demanat un de gran!!!
Gràcies pels piropos, aoxò anima a fer més coses.
En breu m'agradaria posar a la venda més minimeis a la botigueta! A veure si tinc sort i temps per fer-ne més.
De moment me n'han demanat un de gran!!!