Una bossa per la mare




El juliol va ser el sant de la meva mare i com que ella és de les que porta sempre bosses per no haver-ne d'agafar de les botigues quan va a comprar li'n vaig fer una per dur sempre preparada al bolso.
Una de ben bonica sempre llesta per servir, es tracta d'una bossa que es va plegant, primer en quatre tquadrants i finalment queda el quadrant de la butxaca que es doblega en dos.



A baix de la butxaca porta una gometa que serveix per lligar-la aprofitant el botó de la butxaca.


M'hi vaig barallar una estona, però crec que el resultat val la pena i la meva mare va estar la mar de contenta.
La Rita va fer la seva aportació pintant un paper per embolicar el regal.


Tinc les fotos del tutorial, quan tingui una estoneta, si és que això és possible amb els dos petits de casa, les penjo.

Comentaris