He guanyat un concurs!!!

Sembla mentida a mi que ni em donaven els gots dels kellogs (que donaven a tothom), de quan erem petits....Vaig a mirar el blog de l'Irina a veure si encara estava a temps de publicar el seu concurs i resulta que no només ja estava acabat el plaç, sinó que a més m'ha tocar a mi... iuju!!
No us perdeu el seu bonic blog, té coses molt interessants segur que si li feu una ullada us agradarà.
I a més a última hora hi ha afegit aquest estoig, preciós!!!



Heu de saber que l'ordinador de casa ha dit prou, i fins que l'arreglem no sé com m'ho faré per anar penjant les noves creacions, que no us penseu ja en tinc unes quantes d'acumulades!!
Ara estem amb les bosses i bossetes, tovallons... per l'inici del curs, sí, sí la Rita ja comença a P3, com passa el temps i com creix!!! Ja és tota una doneta.

Comentaris