Som la classe dels elefants!


Desprès d'una votació, sí, sí a P3... entre tots han decidit que seran la classe dels elefants, així que m'he posat "mans a l'obra".
Aquest és un elefant al que li he posat un imperdible al darrera, com que avui és Sta. Mercé i la "senyo" de la Rita es diu Mercé, doncs li hem regalat aquest elefantet petit.
I per la Rita, no podia ser menys, un elefant, aquest reversible eh!!! Per un costat de floretes.



I per l'altre de quadres verds (haig de confessar que la idea era de floretes, però que un cop fet el de quadres m'ha entusiasmat).



És un clauer per a la motxilla recent estrenada del cole.
No us els mireu molt d'aprop que són els primers que faig, ara ja li he agafat el tranquillo perquè els pròxims quedin millor. Ara el següent serà un de més gros per deixar-lo a la classe, que es veu que tots els nens n'han portat i li vaig dir a la Rita que n'hi faria un i ja me'l reclama. Com diu la meva sogra "sans i minyons no prometis si no dons".
Aquest matí ha marxat tota satisfeta amb els seus elefants i m'ha dit "home mama, posa'm el de la Mercé dins de la motxilla". Ben embolicat i preparat per regalar, a veure si li haurà volgut donar al final!!


Comentaris