Regal Saïd (part dos)



Aquí ve la segona part del regal del Saïd, uns pantalons cagats. El peque hi va, i la veritat és que ja me l'imagino, espero haver encertat amb la talla.
Haig de confessar que aquest són els segons, amb la primera prova vaig tenir algun accident, em va quedar el camal massa estret, diguem que no sé pas si li haura passat la cuixa i el Saïd no és molt ufanós!!
A més estic de recilatge total, últimament a tot li busco una segona vida. Això son dues samarretes d'aquestes de propaganda que guardes perquè et fa pena tirar, encara que no te les posis mai. I acaben de draps, tot i que quan ja en tens un calaix ple, ja n'hi ha suficient!!!
Ara haig de probar de treure'n un pató i un tutorial, a veure quan tinc temps, ai el temps... que escàs que va!!!!!!!!



Comentaris

Unknown ha dit…
Sense pressa eh.... però jo l'agrairé el tutorial i el patro !!! que fan molt bona pinta !!!
SECUNDÀRIA A ha dit…
oooh! Què xulos Txell! Jo et faré una comanda per l'Aina i per l'Alan quan creixi una miqueta. M''encanten! Ja m'els imagino als dos de hippies a la Moreu! Jeje! què bo!
Marta Rodríguez ha dit…
A mí también me gustaría que colgaras el tutorial y el patrón, pero soy consciente del tiempazo que se lleva. Cuando puedas. :)