Tutorial diadema Maria


No sé si recordeu el regal de l'aniversari de la meva nevoda Maria. Vaig prometre el tutorial i ara que tinc a les fieres adormides i que l'Albert té moltísima feina, doncs aprofitaré el moment.


Primer de tot escolliu la roba i mireu més o menys la mida del cap de l'afortunada que es posarà la vostra diadema. De fet jo vaig pendre mida d'una diadema de nens i la veritat és que la vaig encertar. Penseu que al darrera hi posarem goma elàstica, així que no cal patir en excès per la mida.



Dobleguem per la meitat (la cara bona a dins es clar), apuntalem amb agulles i un repunt a màquina.


Donem la volta (perdò per la foto està moooolt desenfocada i no en tinc cap més).



Procurem fer una vora als extrems de la diadema, dobleguem la tela cap endins.



Hi posem la goma a dins i la falquem amb una agulla. Això pels dos extrems de la diadema.


Fem un repunt per tal de fixar la goma (dels dos extrems).

Tindrà un aspecte més o menys així.


Fem un repunt al llarg de tota la diadema pels dos costats, no és necessari si no voleu, però sempre quedarà com més acabada.



Resultat final sense la flor.


De fet la diadema en si ja està, jo en aquest cas hi vaig afegir una flor, així la diadema encara anava més de conjunt amb la faldilla de la Maria. Teniu el tutorial de la flor aquí.
I llestos, regal enllestit.

Espero que no sigui tan caotic com a mi em sembla que m'ha quedat, i que us animeu a provar-ho, amb un reste de tela llarg i estret amb el que no sapigueu qué fer, prefecte!!!

Comentaris

Acabo de veure el tutorial de la diadema i de la flor io-io i no em pensava pas que fós tant fàcil de fer, ho hauré de provar per la meva nebodeta. Molt ben explicat!!!!!
Bet ha dit…
Xell, estupendo el tutorial de la diadema!!!
Si et sembla l'enllaço al meu apartat de tutorials, al bloc, així ja no el perderé mai més!!! ;-))
Encantada bet. Al teu peque no crec que li puguis fer però!!!
Bet ha dit…
Txell, no sé encara si serà nen o nena, o sigui que... però no dubtis que si és un nen anirà disfressat de colorins tot el dia, jaja...
No sé perquè m'havia fet que seria un nen mira! Doncs t'ho dic per experiència costa trobar colorins per als nens!!!
diplodoc ha dit…
Què bé que em va aquest tutorial, perquè he de fer regals a unes nenes que segur que queden encatadíssimes amb aquesta diadema! Moltes gràcies!
Irina ha dit…
wow! t'ha quedat superbe! i la tutorial molt ben feta, amb moltes fotos, com m'agraden... he he