Mei Tai


El meu primer Mei-Tai!! És una altra de les coses que tenia moltíssimes ganes de provar i mai em decidia. Quan li vaig preguntar a la Monica que qué necessitaven per l'Alan que havia de venir i em va demanar que si li podia fer un mini mei-tai com el de la Rita per a l'Aina (ara farà 3 anyets); ho vaig veure clar, un per la mare i un per a la filla!!!


La feina va ser trobar una tela que em em fes el pes... a la Mónica li agraden molt els colors terra i els verds així que buscant, buscant..... vaig trobar un retall de tela lila molt adient.


I de parella qué us sembla la coixinera que vaig desfer de l'Ikea, sempre m'ha agradat la roba i ja li he trobat una fi.


A més el millor de tot és que n'he tingut suficient per a fer els dos iguals, o gairebé iguals. El de l'Aina té les tires de color verd, més alegres!


I en comptes de caputxa té una mica de cos allà on ha d'anar el cap dels ninos, així és més fàcil de fer anar per a un nen. A més he fet la part de baix una mica més estreta que el de la Rita, és el que té fer-ne un segon que ja el pots millorar.


El de la Mónica té les nances d'un color negre, també haig de dir que la tela és més resistent. He procurat reforçar al màxim la junta entre les tires i el cos.... més cosit impossible!!! També hi he afegit una nança per poder lligar la caputxa del nadó quan s'adormi perquè vaig ben cómode i no se li caigui el cap.


La caputxa i el cos interior també són de color lila. I als costats de la caputxa hi he posat una goma així s'adaptarà millor al cap.


He fet servir una goma amb traus, i hi he afegti un botó, així és pot lligar crec que fàcilment, es passa la goma a la veta de les nances i busques el trau que millor s'escau.


Una funda per guardar el mei i podre-lo portar a tot arreu i regal enllestit (i evidentment les fundes també són iguals). Bé enllestit per la meva part que la Rita també m'hi ha ajudat:


Ha dibuixat a tota la família al complet, l'Edu, la Mónica, l'Aina i l'Alan, el curiós del cas és que a l'Alan l'ha dibuixat molt petit a l'Aina una mica més gran i als pares els més grans.
Ara té un toc de Miró, que l'estan treballant al cole i l'ha impactat molt.
I us haig de confessar que ja tinc un cos escollit i a mida per fer-ne un per nosaltres i un tutorial a mitges!! A veure quan tinc temps.

Comentaris

Irina ha dit…
que xulo! si en tingues un altre te'n encarregaria un!
Unknown ha dit…
M'encanta !!!!! jo de cara a l'estiu també en volia fer un.... així que espero el tutorial eh !!!
g-i-b-a ha dit…
Brutals!!!
Jo tinc pendent de fer-ne un parell per l'estiu, pel meupeke... a veure si surt ja, i pel Gil, que cap a l'estiu farà 1 any...
Quan m'hi posi ja et demanaré que em resolguis els dubte!
Ptosn i ànims!!
SECUNDÀRIA A ha dit…
Ens va encantar! Moltes gràcies Txell! L'Aina ja ha sortit a comprar amb el seu pare i el seu mei tai. Aquest estiu serem la sensació de la placeta Moreu! Ptnets***
Mireia ha dit…
M'agrada moltíssim!! A veure si poses el tutorial que jo també en vull fer un!!
Petons a tota la família!
Angelina ha dit…
Que xulo t'ha quedat!!! La tela que has fet servir pel cos és cotó? i per les nances, loneta? aix nena aviam si quan jo m'hi posi em queda aixi de xulo!
Tota la tela es de coto, resistent i apte per la pell d'un peque! Tot es questio de posar-s'hi, que sembla mes complicat del que es en realitat, aixo si porta una estoneta! Si dos molt complicat no m'hauria pas sortit!!
Mest ha dit…
Desde hoy tienes una seguidora más