M'ha fet molta il·lusió que Capseta de música m'hagi escollit per a donar-me aquest premi, mira un premi sempre fa gràcia i sobretot perquè aquest és el primer cop que algú pensa en mi!!!


I he de contestar unes preguntetes, a veure què en surt:

Si tinguessis un altre blog ... de què seria?
Doncs segurament de cuina, de fet ja penjo moltes vegades coses de menjar aquí, i és que és l'atra meva gran passió (i la de la Rita si fem dolços1).

Si et poguessis canviar el nom... quin et posaries?
Haig de dir que a aquestes alçades no me'l canviaria sobretot perquè no té traducció possible. Ara si tornés a nèixer en demanaria un de més curt.

Si tornessis a néixer... t'agradaria ser home o dona?
Dona, ser mare és fantàstic, ara algunes cosetes de ser dona es podrien canviar, ja m'enteneu.


Si et concedissin un sol desig...quin demanaries?
Doncs salut i felicitat per a tots els que estimo (a risc de semblar cursi), si tens això tot el damès ja ve sol.


Si et concedissin un sol poder... quin triaries?
Doncs ni idea... com a mare "allargar el dia?".... no ho sé pas.

Si només poguessis comprar "potis" d'una marca... quina seria?
A casa no en gastem d'aquestes coses.

Si et regalessin un viatge... a quin país voldries anar?
Ostres... sóc fàcil de contentar així que a qualsevol lloc ja m'estria bé, tots els indrets del món tenen algun encant especial.

Bé qüestionari contestat em toca passar el premi a uns altres, a veure... procuraré ser original (haig de dir que a alguns blogs que segueixo ja els han concedit el premi així que intentaré no repetir-me):

El blog de la Laura: els colors oblidats, una crak de l'scrap i futura cosidora.

El blog de la Mónica: mans manetes, recent mare del seu segon fill així que ara mateix una dona mooolt ocupada.

El taller de Baobab: Em va cridar l'atenció una balena Rita i des de llabors m'ha enganxat.

El blog de la Cecilia: És brutal aquesta noia fa marionetes personalitzades, la roba, la cara... tot, tot.

I per acabar un de cuina: el gato goloso, unes fotos precioses que te les menjaries al moment, llàstima que des d'aquí no es puguin sentir les olors.
Espero que disfruteu amb aquesta remini selecció!

Comentaris

Deus ser la primera que sap què és això dels "potis", a veure si ens ho expliques. Quan tingui una estoneta més llarga de 2 minuts em miro aquests blogs, sobretot el de la balena Rita.
Anna (pitisu) ha dit…
enhorabona pel premi txell!! merescudíssim, i tant!!!!