Moneder Laura

El divendres va ser l'aniversari de la meva nevoda Laura, i com que a la seva germana gran ja li havia fet un monederet pel seu cumple i sembla que el fa servir molt, vaig pensar que a la Laura també li agradaria.
A més aquest és el primer que faig amb forro per dins sense que es vegin les costures.
No era pas la meva primera opció aquesta tela, però anar mirant i mirant i sense decidir-me... no tenia el meu millor dia precisament!!!
Vaig trobar la tela texana i sense voler vaig topar-me amb la cinta de topos i ja està... ja tenia la idea!!!

Comentaris

Noia doncs si quan no tens el dia fas aquesta combinació tant xula, no vull saber que fas quan tens un dia inspirat. T'ha quedat molt bé, i fer la flor amb beta és molt original. Esperem que a la Laura li agradi tant com a la seva germana.