Una idea per tapar un forat


Vaig comprar aquesta samarreta al mercat per l'Albert i resulta que sorpresa un foradet!! Qué hi farem el preu i la qualitat de la samarreta compensen!
Us faré cinc cèntims d'una idea per tapar forats... com que jo no sé "surgir", gaire bé (les avies ho fan de meravella, em deu quedar temps de pràctica encara).
Doncs he decidit que en comptes de tapar una cosa que es seguirà veient, fer-ho encara més visible, no us espanteu, no he pas engrandit el forat.


Primer de tot s'ha de cosir una mica perqué no es faci pas més gran i no patiu per com queda que anirà tapat!!


La meva proposta és una rodona de parxe (o friselina amb alguna tela que us agradi), en aquest cas vermell per anar de conjunt amb l'ànec.


Un botó blau, per arrodonir el conjunt i fer-ho una mica més divertit).


També he repassat el voltant, per evitar que es desenganxi i perqué no... perqué m'agrada més així!.

Ja teniu una idea per petites enganxades dels peques (que tots sabem que en són uns aritstes i els que no... temps al temps).
Espero que us serveixi!

Comentaris

laura ha dit…
q bufó! veiam si un dia practico amb la meva màquina de fer botons...
per cert, moníssim el vetidet per la nena de l'amiga de ta mare!! segur q li devia agradar molt!
ens veiem demà!
g-i-b-a ha dit…
nena ets tota una artista en l'aprofitament de roba!!