Reis 1



Tinc taantes coses que publicar al blog i tantes fotos que ordenar que no sé pas per on puc començar, així que de moment m'he decidit per algunes de les més recents, les altres ja les aniré ordenant mica a mica, que és com em toca fer totes les coses des d'ara fins que neixi l'Emma!.
Aquests reis han sigut "handmade", amb l'economia com està i la quantitat de material que tenim acumulat a casa vaig decidir que el millor era fer servir el que teniem a mà ide pas més baratet.
A veure qué us sembla?



A últimissima hora vam decidir-nos a fer un detallet per als germans, a casa l'Albert en són cinc, així que amb un detallet per família ja està tothom content. Una cosa pràctica i senzilleta.
Això sí, pensant en cada casa vaig procurar de personalitzar-los una miqueta. Un eixugamà (de moment tinc comprobat que a tothom li fa mandra comprar-ne de nous) i un agafador (la idea principal eren dos, però no vaig tenir temps material per a fer-los!).




Teniem roba de rus a casa així que la toballoleta també és tota feta a casa i l'agafador fet amb requadres tallats per la meitat per donar algun toc diferent i amb uns restes de guata a l'interior d'un sobrant d'un amic invisible.
Aquí encara falta un davantal per un altre dels germants, però no us diré l'hora de la nit en la que es va acabar i no vam fer-li cap foto!!
Ara només faltaran els regals dels nebots i nebodes, nomès us dic que l'Emma serà la número 12!!! "Casi" res eh. 
Fins a la pròxima.

Comentaris

BIMOBEBE ha dit…
Molt ben fet !!!
Com jo, contant els meu 12 criatures !!! però que divertit que és, oi?
Irina ha dit…
t'han quedat molt maces!!!

que be! aixi que veurem uns quants posts nous amb noves cosetes???