KCWC DAY 4



Si... encara per aquí!! Buff, aquesta noia s'està fent de pregar, i com que ahir tenira contraccions (doloroses, qué bé), però no regulars, per distreure'm i no posar-me encara de més mal humor em vaig posar a cosir!!
Els pantalons ja els tinc pamats així que em resulta un projecte en el que no haig de pensar massa, ja més mecànic.

 

Aquests són de fil com els de la Rita, ara amb un color més masculí!! I unes genolleres, que si no el fil no haguès durat ni un minut als genolls de l'Albert.
Com a nen que és, la gràcia està en tirar-se constantment per terra.
Les genolleres ben senzilles, estan fetes amb dues capes de samarreta (de pas també reciclem una samarreta de la pila).
La roba de samarreta no es desfila, per tant no cal fer-li cap vora, un repunt al voltant per fixar i uns quants horitzontals per fer bonic (la veritat és que em vaig cansar de les ratlletes). Però el resultat m'agrada força, ara falta veure com li queden posats.
Fins demà?

Comentaris