Pantalons ja acabats!!!



I per fi la foto dels pantalons ja enllestits, encara que no li he probat a l'Albert, amb aquests dies de pluja no s'escau gaire un pantaló finet. A més tampoc duraria massa em sembla tan blanquet amb el fang!!!
 


La part del darrera, no sé si les butxaques han quedat un pel amunt, a veure quan se'ls posi que tal.
 


Un detall de les genolleres i de les vores dobles, abans em feia més respecte cosir amb fil de colors per por que es veiessin les imperfeccions, però ara ja tiro pel dret!! És un producte handmade així que les petites imperfeccions formen part de la gràcia!.

 


La meva última mania senyalar el darrera... no me n'estic ara mai.
 


I una foto de més d'aprop de les butxaques del darrera.
Llestos per estrenar quan comenci altra vegada el bon temps, fora el fang!!!
Espero que el tutorial us hagi d¡servit, si més no per treure'n idees.
Ens veiem.

Comentaris

g-i-b-a ha dit…
N'acabo de començar uns... eren pel petit, que com dormia els he tallat "a ojímetro" i m¡han quedat molt grossos... faré un apañu i quedaran pel gran, i en tallaré uns altres pel peque... prometo posar fotos al meu blog abandonat!
Irina ha dit…
que xulos! m'agrada molt la roba!
g-i-b-a ha dit…
ja els he acabat!!! tots 2, al final n'he fet us per l'isaac, i uns altresper en Bernat imprimint el patró al 90%!!!