Un top per la Blanca

 Ara ja fa un temps li vaig fer un top per a la fillola de l'Albert pel seu aniversari, una mica a ull! Vaig millorant amb les mides.
Amb una tela de fil i a la part de dalt una de floretes que de segur que ja teniu vista i que anireu veient que encara me'n queda :).


  
Entre teles hi ha unes puntetes, la Blanca és molt femenina i vaig pensar que s'hi esqueien. La meva àvia me'n va donar vàries fa un temps i ja els anem trobant utilitat.


 Com que feta a ull, no em vaig atrevir amb els tirants, vaig pensar que amb dues tires de tela es podrien fer uns llaços, així segur que encertaria amb la talla!!


Un cop probada resutla que de mides pencara prou bé, nomès una mica justeta així vaig haber de descosir una miqueta i li vaig afegir aquesta tira de tela de floretes per fer-la un xic més ample i ara ja va perfecte.
A més encara ha quedat bastant bé i no sembla que les floretes de darrera siguin un afegit!!
 

Perquè sigui fàcil de posar, ja que no és tela elàstica, a la part de les floretes hi van un parell de botonets.
Espero que us hagi agradat que aviat en veureu una altra versió del top que ja tinc a mitges, com moltes altres coses... buf tot a mitges!!!
Ens veiem.

Comentaris

Anònim ha dit…
Quina monada de top! Ara pq estic d vacamces xro a la tornada a casa em llenço de cap a fer-ne una que de ben segur a la Marta li encantarà.
Gràcies pels teus posts, m'encanten.
Fins aviat.
Maguiandmi