KCWC DAY 1


Ostres ara ja fa molt que no publico res, nois... entre el començament de cole i l'atrafagamenta de tenir tres petits a cas la veirtat és que no em sobra pas el temps.
Tot i que algun foradet per cosir si que el vaig trobant (si deixo de fer altres coses a casa;)).
Aquesta setmana comença la Kids Clothes Week Challenge del blog de la Elsie Marley i no m'ho volia pas perdre.
 

Es tracta de dedicar una hora al dia a cosir per als més petits de la casa, sense pressions... i cadascú al seu ritme. De pas també penjen molt tutorials i idees ilimitades, sobretot si feu un cop d'ull a la galeria del flikr.



Jo he fet una mica de trampes, no li digueu a ningú, però tinc porjectes a mitges que aprofitaré per acabar durant aquesta setmana, i moltíssims al cap a veure si en puc fer algun.
Aquesta és una faldilla que en principi vaig fer per regalar, però que desprès de probar-li a la Rita vaig decidir que ens la quedariem que li està com un guant.
Texana, plisada i amb un repunt fet a mà a la vora, perfecte ja que li és còmode i si fa voltes roda... com ella diu. Molt important que passi el test de les voltes perquè a la Rita li agradi.
A veure si puc complir amb aquest KCWC i aquesta setmana ens anem veient.
 

Comentaris