KCWC DAY 4-5

 Les samarretes de ja tinc... any comencen a ser un clàssic dels regals de casa, en aquest cas és per a un encàrreg. Encara que  a la foto ha quedat una mica vermella, és una samarreta rosa fucsia amb una aplicació de floretes també de color rosa.

Aquesta també forma part de l'encàrreg, però em van donar total llibertat per decidir el que hi havia d'anar.
Ja fa dies que vaig veure una imatge semblant a aquesta corrent per internet i no m'hi vaig poder resistir. M'encanta aquest burro... segur que el seguireu veient.
Us l'imagineu de blaus i verda amb bufanda i pantalons de quades per al xavalote de la casa?? o canviant les floretes per roba de tutu per una fladilla amb volum?? Jo ja si!!!
 
En aquesta el que he fet és deixar lliures les cames i els braços i només un punt de costura a les orelles, com que és per a una nena d'un anys així serà més divertida.
Ens veiem!!!

Comentaris

www.mans-manetes.cat ha dit…
M'ha agradat molt la idea de les samarretes de " ja tinc...", amb el teu permís intentaré fer-ne una pel segon aniversari del meu montre..

siau,
Auxi
nana pip ha dit…
Hola, quines samarretes mes xules!