PANTALONS XANDALL

Fa poc vaig trobar aquesta tela de ratlles i em va encantar. A casa tot el que siguin topos, ratlles o quadres de seguida ens criden l'atenció.

I em vaig decidir a fer uns pantalons de xanall per l'Albert (encara que ja pensant en l'any que ve).
Fer pantalons s'ha convertit en un projecte del que ja me'n surto bastant bé, això si a base de moolta pràctica eh!!!


Hi he fet un reforç a la zona dels genolls (tots els que teniu nens segur que enteneu de seguida perquè), quan el meu fill em diu: "mama, mira que faig", vol dir que es tira per terra.

Aquesta vegada també he deixat uns traus per passar un cordill a la cintura, és de roba elàstica, però així m'asseguro que no li cauran (a la Rita m'ha passat alguna vegada i és un rotllo perquè haig d'afegir una goma extra o descosir, empetitir la cintura i tornar a cosir, un pal).

I aquí el model, em va costar moolt que se'ls poses, no perquè no li agradin, sino que això d'emprobar no li va massa (no és la presumida de la Rita).
Ja veieu que és de creixença que els genolls no li cauen ben bé a on li han d'anar, però al ritme que creix de ben segur que al setembre ja li aniran a lloc.

Comentaris