KCW DAY 2 SPRING 2013



I que me'n dieu del meu model masculí? Si en faig uns per la Rita desprès li toca a l'Albert que sempre em pregunten, un o l'altre, ... i per mi??
 


Ja sabeu, no em cansaré de repetir-ho aneu al blog de la Pantigana per veure com es fan!!
Aquests són amb la mateixa tela que els de la Rita, però amb un to de blau més clar. 

I còmodes, còmodes amb tela de goma elàstica a la cintura i als punys dels turmells.
 


Ell n'està molt content, nomès està esperant a veure que passarà quan es fagi un pet; que son pare li va dir que s'inflaria com un globus ;).
 

I segon dia del KCWC acabat amb una mica de retard, però trobar temps per cosir i per desprès poder-ho publicar resulta una mica complicat!!

Comentaris

M'han encantat!! Els copiaré. I m'ha agradat molt la sortida de l'Albert esperant tirar-se un pet!!
(Sóc la gemma del taller d'hiperactivitat, que he tornat,a mb moltes forces i ganes, amb una nova identitat, i un nou blog!!)