KCWC SPRING 2013 DAY 1



Ja vaig una mica tard, però ha començat la setmana de la KCWC , no us ho podeu perdre, tota la setmana gent dedicant com a mínim una horeta al dia a cosir per als més petits de casa.
Avui començarem amb uns pantalons sarouels per a la Rita, que justament acabem d'estrenar!!!

 Noi, la foto no se'm vol girar.... les teconologies i jo encara estem en procès d'entendre'ns.
Bé aquí els teniu, des que vaig descobrir com fer-los al blog de la Pantigana, no puc parar de fer-ne, són un vici, ràpids de fer, fantàstics i còmodes.
Si no mireu a la Rita fent probes....

 

Han passat el tall aquests, són fets amb una roba tipus xandall, que a més vaig trobar en una parada per 1,5€ el metre,us ho podeu creure!!!

 

Ella super contenta amb els seus pantalons nous, lamar de còmodes i jo també de que li agradin!!!


Comentaris