KCWC DAY 2-3 SAMARRETES PER TOT

La KCWC, pot resultar esgotaroda, cada dia cosir coses pels petits, així que alternar amb algun projecte senzill t'oxigena una mica.
Això si resulta d'allò més productiva i útil per renovar el vestuari.


L'únic problema de tenir una mare que cus, es que aquests petits s'hi han acostumat i tot ho veuen moolt fàcil de fer!.
Aquesta vegada la petició no ha sigut molt complicada però: "una samarreta amb un marciano que tingui un sol ull mama".
Ja veieu un petit home amb uns gustos ben senzills, per compensar a la Rita també va bé ;).
I entre aquestes també preparant un "sew along", d'una faldilla xulíssima de la Pantigana, quin estress!! 




 La Rita em va dir que ella també volia una samarreta amb monstres, i vaig pensar i perquè no! A les nenes també els agraden els monstres.
Fa temps que tenia aquesta samarreta màniga curta, 1€ que em va costar nomès!
Així que agafem la màquina i a cosir un monstre, això si coneixent la Rita havia de ser un monstre una mica més femení perquè li agrades.
El llaç amb volum no va fallar ;), li encanta la seva samarreta nova de monstres.


I l'Emma encara no parla, bé no gaire, però si ho fes segur que me n'hauria demanat una, m'hi he adelantat.
Tinc samarretes de l'Albert que ara li van bé a l'Emma però els falta aquest toc femení.
Amb un retall de tela que em va sobrar dels pantalons, avui aprofitarem per fer fotos per fi!! li vaig fer aquest gatet, que des que tenim a la Lola li encanten els gats.
I un llacet amb volum per suposat també!!
Fins demà

Comentaris