PANTALONS PER L'ABRIL


A veure si m'animo i procuro escriure més al blog, que la màquina de cosir us asseguro que no té gaires descansos....
A més ticn la gran sort que m'estan fent alguns encàrregs i n'estic moooolt contenta.
 
 Aquests són uns pantalons per a l'Abril, de la mateixa edat que l'Emma. La seva mare n'hi va veure uns a l'Emma i em va demanar si n'hi podia fer també per l'Abril.
De tela de xandall finet gris i tela elàstica ratllada, són aquests.


I aquests de tela marró de cotó suau i l'aplicació de les estrelles i els punys i cintura de tela groga elàstica.
 


Els que em seguiu ja sabeu que no em cansaré de recomanar el tutorial de la Pantigana per fer aquest tipus de pantalons, un vici!!!
 


Em van demanar uns pantalons llisos i amb alguna aplicació que destaqués una mica, com que no em decidia i com que l'Abril fa la mateixa talla que l'Emma, en vaig fer un parell... pensant que el que no volguessin ja ens el quedariem a casa.
Doncs, resulta que els va passar el mateix que a mi, que no es van poder decidir i al final se'ls van quedar tots dos.
L'Abril anirà "estupenda", però sobretot comodíssima!
Ens veiem.

Comentaris

Montse ha dit…
Molt txulos!Segur que l'Abril deu estar moníssima. una abraçada! Montse de lesmiliunaidees.blogspot.com