KCWC WINTER 2014 DAY 5


Ja veieu, vaig comenár amb moltes energies la KCWC i de fet cosir si que he cosit, ara publicar al blog.... bé això ja és una altra cosa.
També hem tingut l'Emma malalta, i diguem que absorveix moooolt temps.
Aquesta és una costura bastant ràpida i senzilleta, un buff senzill.
 
 
Tot i no ser de roses aquesta tela em va agradar molt, queda bastant bé amb tot el que porten, és fineta que no els molesta i té un punt elàstic, ben còmode.
A més aquest cosits de color verd claret li donen un toc especial, que m'encanta.
Jo tinc la mania de portar el coll tapat, encara que portiti escots, haig de dur un mocador, una mica perquè ja m'agrada i una altra perquè em sento còmode portant-los.... i em sembla que he passat la mània als meus fills.
Que hi farem no és una mala costum no?
Si em deixen publico aviat!!!
 

Comentaris