KCWC SPRING 2014 DAY 1


Comença la Kids Clothes Week una altra vegada, l'edicó de primavera, i com no podia ser d'altra manera ens hi hem apuntat.
Ja sabeu que començo amb moltíssimes ganes i encara més projectes al cap... ara com acabarem la setmana... a casa sempre és tota una incògnita i una aventura, així que a disfrutar mentre duri la empenta!!!
Per començar una costura que no és per als de casa, encara que el Marc ja és gairebé com de la família.
Uns pantalons sarouels de "Para mi peque con amor", us en podeu descarregar els patrons gratuïtament i seguir-ne el tutorial. Hi ha vàries talles i si no trobeu la que necessiteu resulta molt fàcil adaptar-ne el patró, per als del Marc he ampliat un parell de talles el patró més gran.
Fets de roba crec que es diu tipus interlook, és elàstica, però amb molt de cos, no vaig poder resistir de comprar-ne una peça molt grossa quan la vaig tocar.


Si una tela m'agrada, però no me n'enamora el tacte no hi tindrem pas bons tractes, i aquesta va ser amor a primera tocada, si ho voleu dir així, ji,ji,ji... a més la peça sencera nomès em va costar 3€, segur que en veureu molts més de projectes!!!




Els punys dels camals i la cintureta estan fets amb una tela gris molt semblant però bastant més tupida.


Sembla que al Marc li han agradat, diu que està molt guapo i que són molt cómodes, el que és guapo és guapo!!!! 
I per rematar-ho li vam fer a conjunt una mini infinity scarf amb la mateixa tela del pantaló, que em sembla que ja us he dit que m'encanta!!!

I la meva model per excel·lència la Rita, no podia faltar per ensenyar-vos-el, gràcies princesa!!
Fins demà, els que em segui a l'Instagram ja sabeu que l'Emma està pintant la seva futura faldilla, demà procuro ensenyar resultats!

Comentaris