KCWC SPRING 2014 DAY 2

No és cap secret que les circle skirts de la Dana ens encanten a casa,  a mi perquè resulten senzilles de fer i es poden adaptar a tot tipus de teixits, i a les peques de casa perquè són molt cómodes... i el més important és que volen!!!
Aquí en teniu algunes de les que hem fet, de la Rita, per l'Emma, més de la Rita i podríem anar seguint i seguint.
L'Emma veu com pintem i decorem teles i ella sempre ens vol ajudar així que quan vaig veure que em quedava just un retall de la seva mida per fer-ne una faldilla no ho vaig dubtar.


 Rotuladors i tela en mà vaig deixar disfrutar la petita de casa durant una estona, sota control i a risc de quedar absolutament tot pintat.
Té una gama cromatica d'allò més definida, blaus, liles i negres en general, treure-la d'aquí costa molt, ni que els rotuladors tinguin el dibuix de la kitty no cola.


A la cintura una tela tipus interlook tupida i elàstica per fer-ho encara més còmode i que no es clavi la goma.

I per fi l'hem acabat i estrenat, sembla que n'està contenta que li ensenya a tohtom, i jo darrera els vaig explicant que és que l'ha pintat ella sola!

Comentaris

laia.altimir ha dit…
M'encanta!!!😍😍😍