ROCK BABY

Fa taaaant taaaant i taaaant temps, no hi ha excuses possibles.. bé de fet unes quantes, però no compten....
Doncs aquí em teniu amb energies renovades pel blog, i amb moltíssimes coses per ensenyar-vos, que la màquina de cosir a casa treu fum de veritat.
Començo amb el que jo li dic "rock baby", encara que l'Emma ja no és tant baby, com creix de ràpid aquesta miniRita.



Vaig trobar un retall remini d'aquesta tela que sembla com una nuvolada nocturna (haig de dir que a més no me la va cobrar perquè a part de petita tenia una forma ben estranya).
La meva primera intenció era fer-ne uns pantalons tipus jeggins per la Rita, però ai...
 

... vaig calcular com si fossin unes malles i parlant malament "la vaig cagar", hauria d'haver tallat com a uns texans elàstics, em sembla que es diuen jeggins oi?
 


Mireu si vaig calcular bé que li vaig probar a l'Emma i nomès els vaig haver d'escurçar... sort que n'hi ha una altra al darrera de la Rita.
Li vaig afegir butxaques i un cosit com si portes cremallera, m'encanten i a l'Emma també... el problema és que la Rita ara diu que també en vol uns.
 

Com que aprofitem tots els retallets a casa no em vaig poder estar de fer-li una samarreta i de pas aprofitar per tapar alguna taca d'aquestes que no marxen fagis el que fagis.


I una última foto d'aqueta mini mico lluint modelet!!
Els que em seguiu per Instagram ja ho haureu vist tot això, estic d'allò més enganxada.. i és que és tant instantani!!!
No esperaré tant per la pròxima.

Comentaris