KCWC SPRING 2014 DAY 4



Amb tot el retard del món, si em permeteu acabaré amb el KCWC spring 2014 abans de començar amb el de l'estiu.

  
No puc evitar m'encanten aquests pantalons, són taaan còmodes, et permeten jugar un munt amb les teles, colors... a més amb aquesta tela que he trobat tipus interlook són molt molt agradables al tacte i per portar també.

Les genolleres duen estampats de flors i són el reste d'una samarreta que m'he cosit per mi... si si heu sentit bé per mi! ja us ensenyaré les fotos, quan me les fagi jejeje.

Els punys dels camals i la cintura són tipus interlook també, però amb una mica més de cos, de color blaumarí per seguir la tonalitat de les genolleres i fer-ho tot com una mica més homogeni.


De mentre em deixin els meus fills els seguiré fent pantalons així que són fàcils de fer, vistosos i ben cómodes.


Comentaris