BONES FESTES


Encara que moooolt tard... Bones Festes a tots! Com a bon propòsit d'aquest nou any crec que haurè d'escarassar-me a posar al dia el blog, el meu oblidat de moment. I jo perquè no en tingui ganes, diguem que l'Instagram l'ha desbancat una mica.
I ara ja som a Nadal, vacances, nens per casa, festes, menjar i més menjar, regals, tot sense parar, una mica estressats a vegades però m'encatnen aquestes dates.
Amb els nens hem experimentat amb la pasta de sal per fer unes decoracions noves per l'arbre de Nadal aquest any.
Ens n'hem sortit prou bé trobo, als nens els encanten els colors així que hi vam afegir una mica de colorant.


                              

I un detallet per les mestres de l'Albert petit, uns fermalls de feltre. Diguem que em va ajudar ajna mica l'Albert, això si vaig veure perillar una mica els meus dits. Al final tot arreglat i ell encantat!

                       


I per últim, però no menys important el fermall que la Rita li ha cosit a la seva professora. Té moltes ganes de cosir, no sé si serà que em veu sovint a mi... Molt orgullosa de la meva nena gran!!! 
Que passeu molt bons dies i si heu sigut bons us portaran algun regalet i tot 😜


Comentaris